Saturday 2 December 2017

Robot forex handelssystemen(2)


Våra forexrobotar har funnit över A forex robot (aka expertrådgivare) är programvara som handlar ett forexsystem för dig. De löper inuti din Forex terminal och kan kopplas till vilken valuta du väljer. Med hjälp av avancerade beräkningar öppnar och hanterar du valutahandel för dig enligt en forexstrategi. Varje EA är annorlunda. Använd mer än en samtidigt för bästa resultat. Ingen erfarenhet krävs och installationen är enkel. Att använda en forexrobot är det enda sättet att förbättra din handel direkt. Med en expertrådgivare kan du omedelbart börja handla ett arbetssystem oberoende av din egen kompetensnivå. Svåra beräkningar och säker hantering av pengar hanteras för dig. De sover aldrig och kan leta efter handel 24 timmar om dagen5 dagar i veckan. Och de är det enda sättet att täcka flera par samtidigt. Varje expertrådgivare är helautomatisk och laddad med funktioner för att dominera ett diagram. Vi kodar allt utom köksfacket i alla våra forexrobotar. Automatisk handsfree forex trading Yep. Korrekt penninghantering Kontrollera. Stopphantering och automatisk vinst Du satsar. Varje expertrådgivare är fullt optimerad för alla valutapar. Och de kan handla med mikro-, mini - och standardpartier. Introduktion till Forex Robotron, den bästa Forex Robot Den enda Forex Robot testas med riktiga kryssdata, reala variabla spridningar, verklig glidning inklusive handelskommissioner. Forex Robotron är inte mäklare eller spridningsberoende. Börja tjäna pengar med det bästa automatiserade valutahandelssystemet nu Vrid 100 till Millions Valutapar: EURUSD, GBPUSD Tidsram: 5 Minuter Slutförlust: 20 Pips Nedan finns handelsresultat från Forex Robotron på 5-minutersramen för EURUSD GBPUSD-valutan par som använder standardinställningarna för en 10-årig period. Testning hade en initial insättning på 100 handel med 5 maximala risker - du kan använda en mindre eller större risk om du vill. För det mesta kommer Forex Robotron att stänga en handel innan stoppförlusten slås så att den faktiskt inte förlorar hela risken i en handel. Forex Robotron är den bästa forexroboten och tjänar pengar från automatiserad valutahandel, oavsett hur stor eller liten ditt konto är. Insättning: 100 Nettovinst: 40 123 350 Max risk: 5 Datum: 2007-2017 Inbetalning: 100 Nettovinst: 26 101 101 800 Max risk: 5 Datum: 2007-2017 Fullautomatiserat Forex Trading System Den bästa Forex Robot EURUSD GBPUSD 5 minuters tidsram Dukascopy Tick Data 99 Modellering Kvalitet Verkliga variabla spridningar Verklig avsmakning Det här är ditt bästa tillfälle att leva drömmen: STARTA GEMENSKAP MED AUTOMATISK FOREX-HANDEL I DAG OCH ha den ekonomiska friheten att göra vad du vill. Forex Robotron är resultatet av år av hårt arbete, programmering, testning och handelserfarenhet som erbjuds dig som en uppsättning och glömmer Forex Robot Thousands på tusentals timmar av programmering och testning har gått in i forskningen och utvecklingen av Forex Robotron för att säkerställa att det är den bästa forexroboten i världen - nu och i FRAMTIDEN Det har gjort bra vinster från 2009 till idag och handlar EURUSD GBPUSD valutaparna helt automatiserade med låg risk att bevisa att Forex Robotron är det enda säkra och långsiktiga automatiserade valutahandelssystemet att du någonsin kommer att behöva Så mycket ansträngning har gått på att göra Forex Robotron till ett konsekvent, pålitligt, långsiktigt, säkert och lönsamt automatiserat forex trading system att alla som vill tjäna pengar med en forexrobot måste bara ha det. Det finns inget behov att sitta vid stirra på din skärm i timmar på sluten tittar på diagram och leta efter handelsmöjligheter, låt Forex Robotron göra allt det hårda arbetet för dig Det är den ultimata uppsättningen en D Glöm Forex robot. Tjäna pengar med detta automatiserade Forex trading system med självförtroende medan du sover och njut av ditt liv Du behöver inte någon handelserfarenhet för att få setup och börja använda det idag. Det finns inget minimibelopp som krävs för att börja använda det och det kan göra små konton till stora konton MYCKET FAST Den här forexroboten kommer att spara dig från att slösa mer av din värdefulla tid eller pengar - det kommer faktiskt att göra dig mycket pengar för att njuta av din värdefulla tid. Välj den bästa Forex Robot som du kan lita på med ditt handelskonto. Välj Forex Robotron MyFxBook Verifierat resultat Forex Robotron Automatiserat Forex Trading System för MetaTrader 4 Byggs 700 Installationsinstruktioner Snabbt enkelt 5 minuters installationssätt Glöm obegränsade licenser för alla dina MT4-konton Gratis livstidsuppdateringar Dedikerad support 30-dagars inga frågor Ställda pengarna tillbaka garanti NEJ Säkring, Martingale, Nätverk eller Arbitrage Amerikanska Mäklare Ej-Amerikanska Mäklare Islamic Friendly Brokers Inga Konto Konto Begränsningar Inget Konto För Litet Tjäna pengar Medan du sover Bli din egen chef Live Drömmen börjar tjäna pengar nu Finansiell frihet Fullautomatiserad Forex Robot Forex Robotron kommer att göra dig pengar men du måste handla NU medan den fortfarande är tillgänglig Få OMFATTIG ÅTGÄRD till den bästa forexroboten NU Det här är din en gång i en livstid möjlighet att börja tjäna pengar NU med en beprövad Forex robot - resultaten talar för sig själva Forex Robotron är den bästa forex roboten och vi är så säkra på förmågan att generera pengar på auto-pilot som vi garanterar att det kommer att öka ditt handelskonto eller pengarna tillbaka Det bästa beslutet du fattar nu är att betala en liten engångsavgift idag och köpa det här helt automatiserade valutahandelssystemet som en investering som kommer att fortsätta göra dig pengar nu och i flera år kommer inte slösa mer av dina värdefulla Tid, ta det här en gång i livet och börja tjäna pengar idag När du köper får du en INSTANT DOWNLOAD-länk och kan installeras och köras på bara 5 minuter Har du y våra tvivel trots allt du har läst om Forex Robotron Tror du att denna Forex Robot inte kommer att tjäna pengar Ju längre du spenderar tvivel på Forex Robotron, desto längre använder du det inte för att göra dig pengar från automatiserad handel. Det är normalt att ha tvivel, men de som spenderar hela tiden tvivlar inte på dem som gör saker hända, så AKT NU och köp det innan det är för sent. Det här fantastiska erbjudandet kan tas bort när som helst så var inte den som ska missa när den är borta, den är borta. Forex Robotron kan göra dig kostnaden för sitt köp tillbaka innan du vet det även om några timmar säger James. BTW. efter de öppna affärer jag hade gått till helgen stängd i går kväll slutade jag 8 för veckan Awesome GO ROBOTRON Svar: Stora vinster Normal med Robotron Nej säger. Bara för att dela med dig. Igår gjorde 5 procent. Idag blir 2,6 procent. Det börjar komma tillbaka för att göra vinst redan. Svar: Bra resultat Nej, länge får de fortsätta. Säger Dan. Jag gillar verkligen Robotron. Jag tycker att EA är briljant, din kundtjänst är lysande och jag skulle vilja veta i framtiden för ytterligare EAs du utvecklar. Svar: Tack Dan, det betyder mycket. Ahmet säger. Hej, jag använder FOREXROBOTRON i 4 dagar och jag måste säga att jag älskar det. Svar: Mycket glad att höra att du älskar det, säger Ahmet Adam. Än en gång - tack för att du är transparent och delar dina kontouppgifter med mig. Du visar att du fortsätter att vara en klasshandling. Faktum är att jag måste bekänna att jag inte kollade de senaste resultaten innan jag skickade in dig annars skulle jag ha sett de två massiva vinsterna den 13 januari - som jag ser att dina konton gynnades av, för jag tror att jag kommer att titta på en Robotron som en mycket lång sikt investering. Svar: Trevligt att höra från dig Adam, du är mycket välkommen som alltid. Haruo säger. Jag använde Forex Robotron i ungefär en månad. Och resultatet är väldigt nöjd. Svar: Mycket glad att höra om din utmärkta resultathandel med Robotron Jag hör det här mycket ofta från Robotron-användare. Nej säger. Ett konto om min fru har öppnats sedan den 9 januari till nu, har 49 procent redan. Svar: Wow, mycket glad att höra om dina wifes bra resultat med Robotron, på bara en vecka säger Dan. Hallå där. Allt fungerade bra ikväll tack med affärer på alla kartor. 15 trades tagna och 14 vann, med en maximal förlust på 0,01p. vinster kan bara ha kommit till 3,02 efter alla kostnader. Men det är mer än 3 ökning på kontot på 1 kväll. Svar: Stor handel Dan Long kan det fortsätta Arasu säger. Hallå där. Ja. Jag börjar mycket säkert på detta EA. Hittills är det mycket bra för min mäklare FBS (FBS-max 5 risk). Jag uppfyller verkligen med detta EA och tackar dig väldigt mycket för detta EA. Jag hoppas att denna EA kontinuerligt kan göra vinst i framtiden. Tack så mycket för ditt stora stöd - 5 stjärnor Svar: Mycket glad att höra dina bra resultat och att du är säker på EA John säger. Jag är väldigt nöjd så långt med Robotron EA, så mycket att jag har öppnat ett nytt nytt livekonto. Svar: Så glad och glad att du hörde att du är nöjd med EA. Manuel säger. Tack, roboten fungerar bra Svar: Du är välkommen Manuel, glad att det fungerar bra för dig Terry säger. Tack så mycket för alla dina stöd och jag uppskattar det. Detta kommande nyår 2017 blir årets välstånd och rikedom. Jag kommer att ta hand om din Fx Robotron och kommer inte att skada eller missbruka den. Säkert, jag kommer att rekommendera det. Ja, jag kommer att låta den växa under mycket långa tider och snälla låt mig veta om Forex Robotron kräver uppdatering i framtiden. Önskar en god jul och gott nytt år till dig. Svar: Du är varmt välkommen Terry, önskar dig ett väldigt gott nytt år Jag informerar dig om eventuella framtida uppdateringar. Christie säger. Jag hade en underbar handel i natt på 30 cent per pip. Jag gjorde över 80USD vinst. Tidigare i veckan spelade jag 1 cent per pip, där vinsten var mycket mindre, lite vinst varje dag. På lång sikt kommer ackumuleringsfaktorn att göra underverk. Detta är ett riktigt underbart program, och det faktum att du ger det, och ger kunskapen och tillgången till Joe Public, är bara fantastisk. Med det här gör du det möjligt för arbetarklassens människor över hela världen att bygga en betydande portfölj över tiden, något som handlarna behöll för sig i årtionden. Jag sitter i Sydafrika och din robot möjliggjorde för mig att delta på världsmarknaden utan kunskap eller erfarenhet. Tack så mycket. Svar: Tack för dina vänliga ord, det betyder verkligen mycket för mig och att höra saker som det är det som gör allt det hårda arbetet jag spenderade i 5 år utvecklar det värt. Adam säger. Jag ville bara önska dig en god jul och ett gott nytt år. Du kommer vara glad att veta min robotronprestanda under de senaste 3 veckorna är 80 tillväxt. Vilket är vildt. Svar: Tack för ditt mail, det är bra nyheter säger Andrea. Robotron är bra. Svar: Tack igen Andrea. Steve säger. Forex Robotron gjorde riktigt bra igen igår I veckan hade jag 14 affärer och bara en förlorare. Super tack Svar: Bra att höra Steve, det går väldigt bra som alltid säger ingen. Jag fick 21 redan från min första insättning inom bara 8 dagar. UPDATE: Kontot gör i genomsnitt 4 procent varje dag. Svar: Glad att höra om de stora resultaten som Tom säger. Ser verkligen bra ut hittills väldigt exalterad att vara ganska ärlig, lite av ett nytt kapitel för mig, försökte aldrig autohandeln. Tack igen och prata snart. Kan pipparna vara med oss. Svar: Det är jättebra att höra Tom Det är jättebra att höra det säger Dan. Jag installerade din robot på mitt konto igår eftermiddag och det började öppna affärer. Det öppnade upp 5 affärer och gjorde mycket bra Svar: Bra nyheter Dan, länge kan de goda resultaten fortsätta Evert säger. Det sprang för den första marknadsdagen och hade en tillväxt på drygt 4 för första dagen. Naturligtvis är jag super imponerad och jag måste erkänna lite lättad. Tack för ditt stöd. Glad glad. Svar: Tack för din email Evert, glad att du är ute till en vinnande start. Adam säger. Tänkte Id att du vet att Robotron är upp nästan 50 och inte ens 2 veckor nu. Detta kan vara en absolut livsbyte för mig, och jag tror ärligt att det kan vara. Du har självklart lagt mycket arbete på ett kvalitetsprogram av programvara. Jag är säker på att jag tackar er för några månader framöver. Tack för att du har gjort programmet tillgänglig. Det står mycket om din karaktär att du skulle låta andra människor dra nytta av din programvara, när du bara kunde höra det borta. Svar: Tack för dina vänliga ord Adam, du är väldigt välkommen och det gör allt för dyrt när jag hör positiv feedback från användare som dig själv - vilket jag gör varje dag. Pravin säger. Hittills så bra Började på demo nu handla live. Svar: Det här är bra att höra Pravin, länge kan dina bra resultat fortsätta. Andrea säger. Robotron är mycket bra Svar: Avtalat, det är Nej säger. Än en gång tack för ditt snabba och rasande 8 stöd, fantastiskt. Svar: Tack, Sir Kel säger. Jag är mycket nöjd med resultaten och kan bekräfta att det här är en långsiktig strategi för mig. Ha en trevlig helg. Svar: Glad att du gillar EA Din mycket välkommen Kel - som fick mig att le och glad att höra att du är nöjd med det. Jag får många e-postmeddelanden som säger det här Tack, ha en bra helg också. Alessandro säger. Grattis till din EA och tack för ditt stöd Svar: Glad att du gillar EA Välkommen och jag hoppas att dina bra resultat fortsätter Patric säger. Tack som alltid för ditt fantastiska arbete :) Svar: När som helst Patric :-) Brad säger. Jag har använt detta på ett konto jag har med fxopen (Australien) och det fungerar bra. Svar: Du är mycket välkommen och korrekt, EA fungerar bra som alltid. Eric säger. Tack. Jag gör super bra. Ja, EA verkar verkligen ha tidlösa egenskaper. Jag tyckte att det verkar fungera bra på andra par också. Svar: Välkommen som alltid, Eric, bra att höra Vaclav säger. Tack. Jag har riktigt bra långsiktiga resultat med din EA på min mäklare. Tack så mycket för ditt arbete och tålamod med mig :) Svar: Du är varmt välkommen Vaclav, jag visste om du var tålmodig och litar på att du skulle se bra resultat, säger Enrico. Forex Robotron löper väldigt bra på mina konton Tack Svar: Du är välkommen Dennis säger. Tack för rekommendationen på den här roboten. På tre dagar betalade han sig redan flera gånger över. Det hjälper till att övervaka branschen, det är där jag ser stora möjligheter. Svar: När som helst Dennis, det fungerar väldigt bra. Rhett säger. Tja, jag försökte sex olika kommersiella program och Robotron var den enda som framgångsrikt gjort pengar och lyckades också med att begränsa risken. Svar: Du är välkommen Rhett, det är en bra EA Brian säger. Så, vi hade en otroligt dag igår. Förmodligen det bästa jag har sett Robotron gör. Svar: Forex Robotron gör utmärkt som alltid säger Teguh. God dag Din robot är bra både demo och riktigt snyggt vinstförhållande. Senaste 3 dagarna får jag 14. Svar: EA är utmärkt och fungerar väldigt bra som alltid säger Brian. Perfekt tack Både mina Demo och Live-konton hade en fantastisk vecka Svar: Välkommen Brian, glad handel går bra Robin säger. Ville bara ge dig huvuden upp roboten gjorde utmärkt igen idag. Mycket nöjd med det hittills. Svar: Tack för feedbacken Robin, det går bra, säger Eric. Hej, din robot är den främsta forexroboten, tack :) Svar: Tack så mycket Eric, glad att du gillade det. Nolan säger. Fantastiskt EA. Många tack :) Svar: Du är välkommen, glad att du gillar det säger Kel. Ditt stöd är otroligt, tack. Svar: När som helst Kel, gärna hjälpa. Robin säger. Hittills har du en fantastisk mjukvara hoppas det fortsätter på. Svar: Du är mycket välkommen Robin. Rhett säger. Tack för ditt stora stöd Svar: Du är välkommen som alltid. Paul säger. Grattis till denna riktigt bra EA. EA kör fortfarande ganska bra. Tack så mycket Svar: Du är väldigt välkommen Paul. Arthur säger. Tack så mycket. Fantastisk service och en fantastisk robot Jag rekommenderar det till min vän. Svar: Tack Arthur, du är mycket välkommen. Mick säger. Hej, EA har i genomsnitt 3 eller 4 procent per dag vilket är bara fantastiskt. Jag är verkligen nöjd med roboten. Svar: Glad att det går bra för dig, säger Lyndall. Hej där, ville bara ge en uppdatering. EA har fungerat ganska bra, under de senaste 3 veckorna har det öppnat en bra mängd affärer och inly lost på 2 trades totalt. Jag gör mellan 2 och 3 procent daglig kontoförhöjning. Tack för att du hjälper mig att få det att fungera som det är tänkt. Svar: STOR Jag visste att du skulle se dess potential och grattis på att få det att fungera för dig - det var ett nöje att hjälpa. Nick säger. Hittills har jag försökt så många olika EAs med löften om storhet bara för att misslyckas på det första riktiga testet på ett livekonto. Lyckligtvis och tack och lov är det inte en av dem. Mitt konto är lite för tillfället men visar (om det är i mindre mängder tecken på tillväxt). Svar: Glad att du njuter av EA Patric säger. Tack för den AMAZING produkten. Jag önskar att jag visste hur man programmerar något så fantastiskt som den här roboten, för det är uppriktigt att det är galet. Svar: Hej Patric, Tack så mycket, tack för dina vänliga ord. Robotron är fantastiskt och länge kan det fortsätta att göra dig automatiserad vinst. Erik säger. Jag gillar din bot. Jag älskar dina skapelser prestanda. Det är ett konstverk. Jag skulle vilja begära en ny licens. Kan jag få en licens för ett enda konto tack? Svar: Hej Erik, Glad att du gillar det. Ny licens: (obegränsad fri licens) säger John. Tack för att du delade denna utmärkta forexrobot Det är överlägset det bästa jag har använt hittills och jag har använt många Svar: Välkommen John, glad att du gillar det. Owen säger. Everyday Forex Robotron gör vinnande affärer och mitt konto växer snabbt, bra arbete på det här automatiserade Forex-systemet Svar: Det är bra nyheter Owen, glad att vi kunde hjälpa Eileen säger. Jag var skeptisk i början som jag bränts av forexrobotar tidigare men mina tvivel var snart borta inom en vecka med lönsam handel, tack så mycket Svar: Din välkommen Eileen Det finns många dåliga valutaprobotar där ute, men Forex Robotron är inte en av dem som du har sett för dig själv, länge kan det fortsätta Vi tror ärligt att det här är den absolut bästa forexroboten där ute säger Anthony. Jag älskar konsekvent handel med förnuftiga poster från forex robotron och planerar att använda den under många år, tack också för att du har hjälpt mig att få setup med ditt utmärkta stöd. Svar: Du är mer än välkommen Anthony, det är vad vi ville uppnå med Forex Robotron. Tack för feedbacken säger Maria. Jag ställer in forex robotron några veckor tillbaka och har just kontrollerat mitt konto och jag är förvånad över hur snabbt den har blivit - jag förväntade mig inte att Tack för den här fantastiska möjligheten har du verkligen gjort ett bra jobb med detta automatiserade valutasystem Svar : Grattis till dina resultat Mary, många andra njuter också av Forex Robotrons utmärkta prestanda. Bra att höra det gör dig pengar på auto-pilot och länge får det fortsätta. Henry säger. Bara en snabb e-post för att säga tack så mycket för det här stora automatiserade valutahandelssystemet och ditt stöd. Resultatet har varit fantastiskt hittills bättre än något annat handelssystem som jag har försökt tidigare. Fortsätt det goda arbetet Svar: Du är mycket välkommen Henry, glad att du gillar det. Om du behöver något annat bara ta kontakt, säger Kenneth. Jag hade min första veckan köra forex robotron och ville bara meddela att mitt konto redan är cirka 15. Om detta fortsätter kommer jag att vara väldigt rik på nolltid, jag gillar särskilt hur systemet handlar mycket ofta med hög noggrannhet. Svar: Bra start Kenneth Detta är inte ovanligt och du kan förvänta dig denna typ av vinster på ett konsekvent sätt med Forex Robotron. James säger. Denna sak är som en ATM-vinsthandel efter att ha vunnit handel. Förvånad om att du gjorde den kommersiellt tillgänglig och gick inte bara i pension till en ö någonstans. För alltid tacksam att du ger den genomsnittliga handlaren som jag själv en så fantastisk möjlighet, särskilt efter alla andra forexrobotar som jag tidigare försökt släpp ner mig. Forex robotron blåser dem alla borta. Skål gubbar Svar: Det är ett nöje James. Bra att höra dig njuter av framgången med Forex Robotron. Eric säger. Den allra bästa forexroboten jag någonsin har använt, tack så mycket. Svar: Du är välkommen Eric, glad att du gillar det. Rami säger. Jag gillar hur denna forexrobot gör mig pengar varje dag utan att använda mycket risk på mitt konto och ger massor av affärer. Jag kommer att fortsätta använda det och förhoppningsvis kommer att kunna lämna mitt dag jobb snart. Svar: Grattis på dina resultat Rami och korrekt, du behöver inte riskera mycket pengar för att göra vinst med Forex Robotron. Vi tror att alla som vill leva med ett automatiserat valutahandel bör använda det. USA: s regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Commodity Futures Trading Commissions Futures och Options trading har stora potentiella fördelar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader. Dont handla med pengar du inte har råd att förlora. Detta är varken en uppmaning eller ett erbjudande till BuySell-futures eller alternativ. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR VISSA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord, representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKLIGT HANDEL. Också eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha underförstått för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT ANTAL KONKURRERAR ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. Ingen representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som visas. Faktum är att det ofta finns skarpa skillnader mellan hypotetiska resultat och de faktiska resultaten som uppnåtts efter ett visst handelsprogram. Hypotetisk handel innebär ingen finansiell risk och ingen hypotetisk handelspost kan helt och hållet redogöra för effekterna av finansiell risk i verklig handel. All information på Forex Robotron-webbplatsen är endast avsedd för utbildningsändamål och är inte avsedd att ge ekonomisk rådgivning. Eventuella uttalanden om vinst eller inkomst, uttryckt eller underförstått, utgör inte en garanti. Din faktiska handel kan leda till förluster eftersom inget handelssystem garanteras. Du accepterar fullt ansvar för dina handlingar, affärer, vinst eller förlust och är överens om att hålla Forex Robotron och alla auktoriserade distributörer av denna information oskadlig på alla sätt. Ditt köp av Forex Robotron fungerar som din bekräftelse och representation att du har läst och förstått dessa användarvillkor och att du samtycker till att vara bunden av sådana användningsvillkor (avtal). Du accepterar att avtalet kan ändras när som helst och att du måste följa de ändringar som gjorts i avtalet. Alla rättigheter förbehållna. Användningen av denna webbplats utgör godkännande av vårt användaravtal och eventuella ändringar i avtalet. Copyright Forex Robotron. All Rights Reserved. Forex EA Robot 8211 RSI Trading System v3.0 EA Uppdaterad Forex EA Robot 8211 RSI Trading System EA v3.0 Den här gången tog vi RSI-handel seriöst Denna fantastiska klassiska indikator är mycket kraftfull av sin enkelhet, så vi bestämde oss för att ansluta det till vår bästa EA-källkodskärna. Som ett resultat får vi allmänt anpassningsbar EA. Enligt våra användare återkopplingar och förfrågningar om den äldre versionen får denna alla möjliga inställningar. Nu kan du helt anpassa RSI-handelsnivåerna. Det finns två viktigaste trading stilar: 1 8211 du kan handla över en nivå för ex.50 2 8211 du kan skriva in dina nivåer som 70 och 30, då har du låga och höga. (Kontrollera videon för detaljerad presentation). Den här nya versionen RSI Trading System v2.0 levereras med nya nya funktioner som: Ny stor, mer informativ info-skärm Nya buggar och lags gratis källkods kärna, snabbare för att testa 2 olika handelsstilar (Center-läge eller Hög, Låg-läge) EA Presenteras med fullständiga inställningar och omvänd system Anpassningsbar storlekshantering. Massor av inställningar: Du kan anpassa denna Forex EA Robot till dina behov. Du kan ändra inställningar som RSI-period, RSI-nivåer, handelstid, omvänd system och mycket mer. Du behöver inte spåra marknaden hela tiden och vänta på att viktiga nivåer ska träffas med RSI längre, låt EA Robot göra det för dig. Kontrollera testresultatet bakåt. Som alltid snyggt och rakt. 16 år stabil vinst på backtest Detta Rsi Trading System kan handla i två RSI trading stilar. Om du ställer in TradingStyle-parametern till 1 EA, handlar du över en mittenivå den du kommer att ange. För ex. Om du anger värde 50 kommer EA att gå in Köp när RSI är mer än 50 och SÄLJ när under 50 nivålinje. Du kan också vända systemet med parametrar som heter EntryMode (1 Normal, 2 Reverse). Om du ställer in TradingStyle till 2, kommer du att kunna ställa in dina anpassade två RSI-nivåer. För ex. placera 70 för High och 30 for Low, kommer EA att sälja när RSI träffar 70-nivån och köper när under 30. På så sätt har du själv-låga marknader och höga priser. Som regel säger 8220Sälj högt, Köp low8221. Den här nya versionen är utrustad med ny funktion som heter EntryMode. Du kan använda det här alternativet för båda handelsformat. Det kan se hela handelssystemet. så du kan bestämma av marknadsförhållandet vilket ingångsläge som passar bäst vid det ögonblicket. Vi använder också vårt unika sätt att kontrollera riskerna vid automatisk handel. Du kan välja hur du vill styra hanteringen av storleksstorlek, aktivera eller stänga av mycket stigande mekanism. Varje version av vår mjukvara kan handla med vilken tidsram och vilken som helst valuta par samt lager, metaller etc. Alla våra EA8217s kan till och med handla flera par samtidigt som de separeras av magiskt nummer. Programvaran har ett speciellt minnesystem som skapar minnesfiler och loggar handelsprocessen, så du förlorar aldrig din handelscykel om plattformskrasch eller anslutning går förlorad. Den här versionen innehåller senaste listan med inställningar och ny information om pengarhantering, så att du enkelt kan spåra din handelsprocess. Detta kommer att göra din handel ännu säkrare än tidigare. NYHET Den här nya versionen kommer med vår senaste funktion som heter 8220HedgeRatio8221, om du placerar 3 på det här fältet, kommer EA aldrig att låta skillnaden vara större än 3 affärer däremellan, som ex. den kommer bara att öppna max. X3 Köp kontra x0 Sälj, x4 Köp vs x1 Sälj, 13 Köp vs 10 Sälj och så vidare. På det här sättet har du inte för stort skillnadsförhållande mellan två sidor, och så småningom vinner. Det är bara fråga om tid Njut och lycklig handel Börja tjäna vinst på professionell nivå, få RSI Trading System EA v3.0 Det finns en. set-fil och användarhandbok som ingår så att du inte behöver oroa dig om du inte förstår alla villkor av inställningar Vi rekommenderar starkt att testa dina inställningar på backtester och demo innan du kör det live. Om du har några problem eller frågor, fyll gärna i kontaktformuläret. Det här är uppdaterad version V3.0 som innehåller funktioner: 8211 Tilläggsperspektivskydd 8211 System för fast minnesfilsystem 8211 Manuell inmatningsfunktion tillgänglig 8211 Fast bakåtstopp 8211 Extra säkerhetsfunktion 8220HedgeRatio8221 (version v3.0)

No comments:

Post a Comment