Monday 13 November 2017

Nifty handelsstrategier pdf


Racing på aktiemarknaden är som ett tvärriktat svärd Om vi ​​inte har en riktig specifik handelsstrategi förlorar vi inte bara dyrbar tid utan också vår kapital. Därför sätter vi stopp för alla dina återkommande förluster i stället för att vara beroende av rådgivande Tjänster kontinuerligt, lära dig denna fantastiska strategi och handla till ditt hjärta s innehåll för resten av ditt liv självständigt. Med andra ord, lära dig hur man fångar en fisk. Vi har utvecklat en innovativ, idiotsäker nifty optionsstrategi. Strategin är säker, robust och Skyddar kapitalet från alla typer av handelsrisker. På aktiemarknaden, strävar inte efter vanliga vinster. Det är inte så att vi inte får dem, men de är få och långt ifrån. Hållande på marknaden är viktigare, vilket i slutändan banar vägen Till djup vinst. Framgång på aktiemarknaden är väldigt lätt för dem som definierar sina mål Våra förväntningar ska vara synkroniserade med marknadsförståelser Man måste också ha den kunskap och mognad som krävs för att förstå och acceptera vilket aktiemärke Et erbjuder oss. Expekation av ouppnåelig och orealistisk avkastningstakt kommer bara att leda till besvikelse och förtvivlan. För det första måste man utvärdera en s risk aptit, eftersom den skiljer sig från person till person. Hög avkastning Kostnaden för att exponera vårt totala kapital för marknadsrisker Få felaktiga affärer och en kommer att vara nere och borta från marknaderna för alltid. Total säkerhet till vår huvudstad, precis som att deponera våra pengar i en bank, men överlägsen avkastning konsekvent. Den fantastiska strategin som vi har utvecklat är foolproof och skyddar hela kapitalet i alla typer av Marknader --- Bull, Bear, Range-bound och Trending --- Ändå genererar mellan 8 och 15 genomsnittliga månatliga avkastningar.15 Garanterad avkastning - Köp både Call Put-alternativ Strategi.15 Garanterad avkastning - Köp både Call Put-alternativ Strategi. Jag har Tillbaka testade den här strategin fungerade perfekt Jag har försökt denna strategi för några veckor jag har gett en konsekvent avkastning på cirka 15-20 men är nyfiken på att veta om någon av medlemmarna redan har provat detta. Stment behövs Rs 10 000 Lämpliga handelsdagar 1 till 20 i varje månad Bättre för att undvika förra veckans utgång. Denna strategi ger bästa avkastning när du förväntar dig Nifty eller något lager att flytta på båda sätten med stort drag. Exempel Nifty Spot 5700 Trade Köp Nifty Call 5800 Nifty Put 5600.Say Nifty CE 5800 är 50Rs Nifty PE 5600 50Rs Bara en grov figur. Köp 2 massor av Put Call-alternativ, så totala investeringar 50 100 50 100 10 000Rs. If Nifty bryter motstånd och fortsätter att flytta högre, Nifty CE 5800 Värdet Rs 50 kommer att öka Om Nifty bryter stöd och fortsätter att flytta lägre Nifty PE 5600-värdet kommer Rs 50 att minska. Säga om Nifty SPOT är 5500 nu kommer ditt investeringsvärde att vara Nifty CE 5800 Rs 9 Nifty PE 5600 Rs 120.Totalt värde 9 100 120 100 Rs 12900.Total vinst Rs 10,000-12,900 Rs 2,900.Your Returns är 29.Jag försökte detta med höga volatila aktier som DLF Nifty, det fungerade bra. Please låt mig veta om någon redan försökt denna strategi. Re 15 Garanterad Returnerar - Köp båda Call Put-alternativen Strategy. Yes, Time Förfall betyder när du håller det under en längre period. Det är viktigt att vi är här, vi behöver bara gå in på stöd - eller motståndsnivå så att det finns stor chans att stocken eller indexet skulle röra sig på något sätt. Så snart motståndet eller Stödbrott, ett stort drag händer Med det växer antingen Put eller call option value Genom att avsluta på den här nivån kan vi få avkastning på cirka 15.Värd för dina inputs. Do konservativa alternativ Futures Trading Course från ditt hem. Test av en teknisk analytiker En experthandlare - Resultaten kan variera för användare. Test av hemmafruhandlare - Resultatet kan variera för användare. Jag är Dilip Shaw Jag är en näringsidkare som du Jag har handlat sedan 2007 men förlorat mycket pengar till 2010 Jag slutade sedan handla Och studerade alternativ som collegeexaminer Startade handel igen från 2011 och tittade aldrig tillbaka eftersom jag gjorde mycket forskning, läste böcker och gjorde otaliga pappershandel innan de var lönsamma. Du kan läsa om mig här. Min konservativa handels kurs sinc E 2014 hjälper många detaljhandlare som du som har jobb eller företag gör konsekvent vinst så här Klicka här för mer testimonialer Du kan göra denna kurs från ditt hem Några handlare gör fantastiska vinster som Rs 16 26 lakhs vinst om 5 dagar men resultat Kan skilja sig från alla. Denna kurs hjälper dig att lära dig att handla konservativa alternativstrategier för månatlig inkomst När du är klar med kursen kan du börja handla omedelbart Du kan börja handla från vilken dag du inte behöver vänta på utgången Du kommer att göra vinster konsekvent. Denna kurs är Bra om du har ett regelbundet jobb eller företag Du behöver INTE att övervaka dina affärer varje sekund. Innan du läser förstå du att för alla 5 strategier kommer strejkval att bli undervisat. Strike-val medan handel Alternativ är den viktigaste delen för att lyckas. Du får Två konservativa icke-riktiga strategier på alternativ, en konservativ aktieoptionsstrategi och två konservativa riktlinjer för framtida alternativ kombination. Ingen direkt Onal trades är lönsamma 80 av tiderna och gör 3-5 per handel Resultatet kan variera. Direktiv strategi gör pengar snabbt Det spelar ingen roll vilken sida aktien flyttar Faktum är att du gör mer när du har fel i Future trade Några fantastiska vinster möjliga Här. Aktiehandeln gör 30 000 i en handel och om SL träffas finns det ett sätt att återhämta förluster plus göra 30 k i den handeln. Teknisk kunskap krävs INTE Inget behov av att övervaka handeln varje sekund. Under kursen kommer du att lära dig hur Att välja strejkpriserna Du lär dig när du ska handla, vilket slår till att sälja vilka som ska köpas, hur mycket vinstmål du ska leta efter, det bästa stället att ta slutförlust och vad man ska göra efter att ha tagit slutförlust betyder hur man får pengarna Tillbaka Succesfrekvensen är mer än 80. Eftersom handeln är ordentligt säkrad finns det ingen stress i handel med mina strategier. Jag är mycket säker på att du ska tjäna pengar för att handla med mina strategier. För att hjälpa dig att lyckas erbjuder jag 1 års support från orderdatumet. 11 skäl till att Y Ou bör göra kursen 1 TA Kunskap INTE krävs 2 NEJ Programvara Obligatorisk 3 Regelbunden Övervakning INTE Krävt 4 Fortsätt med ditt jobb 5 Gör kursen från ditt hem 6 100 Hedged 7 Stressfri handel 8 Bara Rs 75,000 - Till Start 9 Skalning möjlig 10 En Tidsavgift 11 Ett års support. För att veta mer Ring SMS WhatsApp mig på 9051143004 eller maila mig nu Jag kan engelska och hindi. Du kan hitta många omdömen på dessa sidor. PS Så många års handel har tänkt mig en sak - det är alltid Bättre att göra små vinster månad efter månad istället för att förlora pengar månad efter månad försöker göra för mycket pengar Det händer aldrig Men små pengar som ackumuleras månad efter månad kan bli mycket stora på bara några år. Få gratis alternativ Nybörjarkurs. Vill du veta Alternativ Grundläggande Om JA, klicka här och fyll i ett formulär och få alternativ Nybörjarkurs Fri Din information kommer inte att delas och vi kommer ALDRIG SPAM dig. Som vår Facebook-sida och få direkt uppdateringar för livet. En ny handling av kopiering, Reproducera eller d Att tilldela innehåll på webbplatsen eller nyhetsbrev, helt eller delvis, för något syfte utan tillstånd är strängt förbjudet och ska anses vara upphovsrättsintrång. Informationen på denna webbplats är endast avsedd för utbildningsändamål och är inte en rekommendation att köpa eller sälja Valfritt lager, alternativ eller framtid Jag ger INTE några tips i någon form och INTE har någon avsikt att ge tips i framtiden också Jag ger bara aktiemarknadsundervisning i allmän och avledande handelsutbildning särskilt via denna webbplats. Mitt mål är att Göra dig en bättre disciplinär näringsidkare med den utbildning du får från den här webbplatsen Observera att jag inte ger tips eller rådgivning via sms, e-post eller whatsapp eller någon annan form av sociala medier. Mitt mål är att bara erbjuda utbildning om finansiering och investeringar På aktiemarknaden är den rätta vägen genom denna webbplats. Jag är INTE en finansiell eller investeringsrådgivare. Jag försöker bara hjälpa detaljhandeln avledda handlare genom artiklarna och utbildningen som tillhandahålls i Är blogg eftersom jag själv förlorade 7 Lakhs handel med spekulativ handel utan kunskap och jag känner smärtan som de flesta handlare känner efter att ha förlorat pengar som gör spekulativ handel. Jag vill bara hjälpa dem genom att sprida kunskap genom denna webbplats. Jag har jobbat hårt, gjort min forskning korrekt Och skrivit artiklarna på den här webbplatsen utifrån mina erfarenheter som näringsidkare och även med hjälp av kunskap. Jag har läst flera böcker, webbplatser, forum, e-böcker, online tidskrifter etc. Men du förstår förstå att aktiemarknadsinvesteringar är föremål för marknadsrisker Var god gör din egen Forskning innan du investerar i något lager eller alternativ eller försöker någon strategi skrivet på denna webbplats. Jag försöker mitt bästa att utbilda alternativ handlare särskilt i Indien och jag hoppas du hittar den här webbplatsen användbar Tack för att du läser fullständiga uppgifter här.

No comments:

Post a Comment